20 Aralık 2016 Salı

2017'ye Doğru (Mim)

GÖNDEREN: Gizemli Kişilik 10 YORUMLAR
       Eveet biliyorum bir türlü yazamıyorum buraya. Ama o kadar kelimelerden yoksunum ki bir süredir, sanırım elimde kalanları da bu mimde harcıyorum :D Muhtemelen bu mimi çoğu blogda görmüşsünüzdür beni de Talha mimlemişti sağolsun :) Tabi ben bir hayli geciktirdim.
Lafı çok da uzatmadan sorulara geçmek istiyorum. Talhanın yanıtlarına da şurdan  bakmanızı öneririm 👉 click.



1- Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

   Huylu huyundan vazgeçer geçmesine fakat en ufak zorlukta eskiye dönme eğilimi gösterir bana göre. Ama yine de kendimde hoşlanmadığım ve değiştirmek istediğim bikaç bişey var. Örneğin sürekli kendi bildiğimi yapmam ve huysuzluğum ve inatçılığım ve fevriliğim ve tüm bu kötü huylarımın sonuçlarından pişmanlık duymamam ve...  Ay yoruldum :D Aslında değiştirmek istediğimden çok da emin değilim çünkü iyisiyle kötüsüyle bizi biz yapan şeyler bunlar sonuçta.


2- Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

   Sonsuz dilek ha- Şaka şaka :D Ne dilerdiim ne dilerdiiim... İlk olarak yaşamım boyunca ciddi sağlık problemleri geçirmemeyi dilerdim.
Biliyorum kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama sevdiğim insanların da beni sevmesini isterdim.
Üçüncü olarak ne olursa olsun ne yaparsam yapayım her şeyime rağmen yanımda kalıp inatla gitmiycek birini isterdim.

3- Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

   Öncelikle boool bool kitap okumak var planlarımın başında. Sonraa ders notlarımı geçen yıla göre daha yüksek tutmak var. Aileme daha fazla zaman ayırmak istiyorum mesela. Öyle işte aklıma pek bişey gelmedi :D

4- Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

   Baştan söyleyeyim ne miktarda bir para olduğuyla ilgili bir fikrim yok :D O nedenden ötürü çok para olduğunu varsayıp yazıyorum.
 Paranın bi kısmıyla gezerdim, ailemi mutlu ederdim,  çeşitli alışverişler yapardım. Ama bu kadarcık şeyle bitecek bi para değil sonuçta kalanının bi kısmını bağışlardım. E kalırsa onu da gerektikçe harcardım.

5- Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

   Ben pek öyle çok ileriye dair planlar yapan hayaller kuran biri değilim. Yani yarın ne yapacağımı bilmek yetiyor bana :D
Fakat bütün bunları bir yana bırakırsak, bir insanı mutlu etmek düşüncesi bütün hayalleri yere serer ve  ben düşünüyorum ki bir insanı mutlu etmek için paraya ihtiyaç yok. Hiçbir maddeye ihtiyaç yok.  Bir sıcak bakış, bir kaçamak gülüş, bir narin dokunuş, özlemini ciğerlerine taşıyacak bir koku... Bir insana mutluluk verdiğiniz bikaç saniye bütün günü kurtarabilir.



      2017'ye çok az bir zaman kaldı ve sanıyorum ki bu mimi veya buna benzer mimleri yapmayan kalmamıştır. Ve ben de türümün son örneklerinden olarak yeni kişileri mimlemeye gerek görmüyorum bu yüzden.
Umuyorum yeni yıl umduklarınızı getirmese de size, beklenmedik mutluluklar getirir.  :)




10 yorum:

  1. Kelimelerden yoksun halin buysa... :)) hele o son soru da ne yazmışın öyle. Yüreğine sağlık
    Kendi bildiğini yapmak kötü bi şey miydi? Bilsem onu da yazardım :))
    2017 ve onun büyük kardeşlerinde hep beraber
    Gülücüklü kalalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :))
      Kendi bildiğini yapmak bazen kötüymüş evet :d
      Gülücüklü ve hep beraber kalalım...

      Sil
  2. ayyyy bak ilk maddede yazdığın gibi kal sen yakışıyo vallaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söyleyen ilk kişisin, teşekkürler :D

      Sil
    2. öylesin işte iyi böyleeeee diyom bana neee :)

      Sil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil